tisdag 9 november 2010

Så kan det gå...

Jag har tänkt på vad jag ska blogga om och såg denna video om en doktorsavhandling från Karolinska. Den handlar om att företag tjänar på att satsa på friskvård.

Alexanderteknik som friskvård på företag är framtiden!!

Tyvärr skrev jag detta på min andra blogg där jag vanligtvis lägger upp kurser på hemsidan...så kan det gå....
Så den som vill läsa mer om det och se en video går in på min hemsida: www.alexandertechnique.se och går in på kurser...

Sist jag skrev hade jag börjat med att rensa ut garderober m.m. Detta fortsätter och mer och mer golvytor kommer fram. Man kan säga att julstädningen har börjat...
Vad som är härligt med att fixa hemma är att städaktiviteterna är utmärkta tillfällen att applicera principerna av Alexanderteknik. Det blir en extra dimension förutom att det blir rent och fint! Utanför fönstret dalar novembers första snöflingor i Göteborg...vintern är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar